Super Meatball
Super Meatball is game combine race car ,foot ball and meatball!? You can play with your friend in local multiplayer mode. The rule is easy. Shoot the fork on your car to get the meatball and bring the meatball into the shark's mouth to get 1 score. The team with higher score after a 3 minutes match is the winner!
The practice mode, 1 on 1 or 2 on 2, will be available under the PlayMode. If there is an inadequate number of players, the bots will automatically join the remaining spots.