Supaplex HARD
Complexity and speed! Certainly, Supaplex HARD will require greater preparations! There are many tasks that need relatively long planning and quick responses. New ports have been added here, that switch on gravity and invisible walls. If you have managed to accomplish Supaplex CLASSIC successfully and you are eager to continue this incredible adventure with a new level of complexity and passion, then Supaplex HARD is what you need. What can we say about Supaplex HARD in plain words? It is COMPLEXITY AND SPEED!