Supaplex GO!
This game is for advanced players of the SUPAPLEX world with a lot of new adventures! A new level of complexity and enthusiasm! There are many levels where one has to think a lot, but the largest part of the game requires good reactions. That's why its moto is: RUN! BUT DON'T FORGET TO THINK!