Stone Age: Digital Edition
In Stone Age, you take on the role of a prehistoric human. Beginning with archaic tools, you collect wood, stone, and gold to attain higher levels of knowledge and build sturdier structures. With resources being scarce, you must compete for the limited number of spaces on the board that produce them while also gathering food to feed your growing tribe.
In Stone Age, the players live in this time, just as our ancestors did. They collect wood, break stones and wash their gold from the river. The players expand their village to achieve new levels of civilization.
In Stone Age there are a limited number of spaces, so you must determine the best actions to take each round. It’s up to you to develop your tribe by gathering resources, constructing new buildings, and advancing their culture while also maintaining enough food to feed your people.