Sticks Collection
Get the classic "Matchsticks - Coffee Break Club" and challenge your mind by moving, adding, and removing matchsticks until you find the correct solution. Improve your memory, logical, and spatial thinking on your own time. How many tries do you need to solve each level?
Also included is "Math+Sticks - Coffee Break Club", a puzzle for math lovers where your mind will be constantly challenged at every level. Math puzzles include addition, subtraction, multiplication, division, square roots, and much more. We’ve been taught not to play with fire, but this game’s matches won’t burn you!