Stardust Galaxy Warriors: Stellar Climax
SGW: Stellar Climax is an engaging 1-4 player couch co-op action shooter game, combining SHMUP and Brawler-like gameplay with light RPG elements. Choose from different game modes, gameplay settings, mechs, weapons and upgrades to customize your experience freely. Soar through space, defeat evil and save the future... from itself!