Stack Up! (or dive trying)
Stack Up! (or dive trying) is the debut title by Italian Indie Studio PixelConflict, a light hearted and intense platformer with varying difficulty levels all made for casual play or record breaking runs.
The objective is simple, get as high as you can and NEVER touch the water below you.
Go at it solo or put your pride on the line by challenging your friends by planning smart, treading carefully and building your way up with the objects falling around you.