Songs for a Hero: Definitive Edition
Songs for a Hero is an OLD-SCHOOL SUNG-THROUGH VIDEOGAME STRAVAGANZA! Join an unlikely hero as he sings his way through a strange world full of floating platforms, bright and colorful enemies, and many other inexplicable phenomena in an adventure unlike anything you have ever heard! This humorous old-school platformer features a fully dynamic soundtrack that reacts to your every input, meaning that the hero will always sing and crack jokes about whatever is happening to him, whenever it happens.
The Definitive Edition comes with the "Songs for the Dead" Heavy Metal DLC, the "Skin Pack" DLC and the main campaing epilogue.
The games songs/subtitle are available only in English and Brazilian Portuguese.