Snakeybus
Snakeybus is an absurd arcade-driving game and frantic score-chasing experience where the biggest danger is yourself! Wind through city streets, pick up as many passengers as you can and deliver them to their destination to increase your score AND the length of your bus!
Boost, jump, and steer around an obstacle course of your own making! Test your serpentine skills with various maps, modes, and bus types! All aboard the Snakeybus!