Slender: The Arrival
You're on your own. No one to come for you. No one to help you. No one to hear you scream. Slender: The Arrival is the official video game adaptation of Slender Man, re-created from Mark Hadley's original nerve-shattering sensation. Developed by Blue Isle Studios, The Arrival features a brand new storyline, improved visuals, great replay value, and most importantly, survival horror at its best.