Skinny & Franko: Fists of Violence
Now, with help of his pal Skinny, Franko will wreak havoc in the streets once again.
Skinny & Franko: Fists of Violence is an outstanding and brutal 2D beat'em up game. Designed by a creator of cult classics like 'Franko: The Crazy Revenge' or 'Doman: Sins of Ardan' that were popular in the 90's.
The unique graphical setting, being a combination of a realistic world and satire, create a specific atmosphere, that you will find only here.