Shotgun King: The Final Checkmate
Chess, but you replace your entire army with a royal shotgun. A unique strategy roguelike based on the timeless checkboard classic.
You are the Black King but all your army has gone over to the white side, leaving you with nothing but your royal shotgun and your wounded pride.