Shmubedi Boo
Trouble has occurred in the lands of Shmubedi Boo! An evil rabbit stole supplies of apples from the inhabitants of the city. Help stop the villain and bring the stolen apples home.
Play with your friends on the same screen. Who will defeat all the bosses and save the inhabitants of Shmubedi Boo?
100+ levels of increasing difficulty, 5 unique bosses, tons of bonuses, traps and monsters await you on your way.
No problem! In our apple shop, your hero can even buy a life for himself, if you have enough apples, of course.