She Wants Me Dead
Lula is just an average cat who happens to be a master engineer. Her traps are intricate and require your full focus. Expect no mercy and lots of surprises.
Sink into the world of She Wants Me Dead thanks to the incredible soundtrack. The rhytm is the key to Max's survival. If you let it lead you, he might see the light of day. This 2D platformer-rhytm game will not make it easy on you.