Samurai Defender: Ninja Warfare
Samurai Defender: Ninja Warfare is the tower defence game we have all been waiting for! Defend your castle against the waves of enemies laying siege to your gate! Test your tactical abilities and be your own master of strategy: To win, you must utilise the capabilities of your men to repel the daunting invading forces! As enemies move towards your gates, you have no time to lose.
Expand and empower your units with all the strategic options you can come up with!