Salamander County Public Television
Congrats on becoming the newest hire of Salamander County's public TV station (SCPTV)!
But the show must go on, so with your new job title of Professional Thing-Doer, it's up to you to do all of the activities that need to be filmed for the TV station.
(You should probably try and figure out why everyone disappeared in the first place, too.)