Sakura Alien 2
"Takagi Haru is a normal university student with an abundance of love for the stars.
Living with his cute friend Hiyori and the alien princess Ena is extremely rewarding, but malevolent forces are seeking to undermine their relationship.
A new professor has arrived at Haru’s university. Her name is Professor Sakai, and she composes herself in a beautiful, elegant manner. She is undoubtedly alluring, and Haru is soon drawn to her – but Professor Sakai seems to have her sights set on Ena.