Explore the seven seas!
Climb aboard as the fresh-faced ship captain Fernando. Customise your ship, battle against pirates and sea monsters, and assemble your crew to delve into the mysterious disappearance of the legendary explorer, Sir Antonio.
Sail around the entire world, from the snow capped mountains of North America to the Saharan plains of Africa, via everywhere in-between! Discover hundreds of real locations, set up vital trade routes, and search local markets for new goods to trade.
Arm yourself to the teeth with a plethora of swords, guns, cannons and armour as you fight against pirates, thieves, wild animals and mythical creatures. Can you become the master and commander of a unique ""rock-paper-scissors"" turn-based combat system?