SEGA AGES Sonic The Hedgehog 2
Hailed as one of the most successful Mega Drive games, Sonic The Hedgehog 2 garnered critical acclaim swiftly after its 1992 release. Follow Sonic and Tails (in his debut!) as they team up against Dr. Eggman in order to save the Chaos Emeralds from the clutches of evil.
Sonic The Hedgehog 2 introduced a competitive two-player mode that will be available once more, along with newly added features such as drop dash, rankings, time trial, and Knuckles!