Roar of Revenge
Inspired by epic platforming classics from days gone by, Roar of Revenge is an exhilarating adventure through a vibrant world full of monsters, magic, and challenge.
Take control of Keel the Barbarian, and face a vast bestiary of foes while collecting the ancient relics to empower your skills!
Will you manage to stop the fury of the villainous, powerful man-lion called Leomhann?