Road Z Survival: The Last Winter
Road Z Survival: The Last Winter is a wild ride through the world of nuclear fallouts, cold death, zombies, and other challenges of post apocalypse. Experience survival craft in a zombie game like never before - master both the craft of survival and extreme DRIVING across frozen lands. Road Z Survival: The Last Winter is a far cry from other zombie survival games!
In dark, long nights and cold days you are not alone - dead men and animals and other dangers are always around. So move, fight, explore - idleness is death in a frozen dead world this zombie apocalypse game!
Cold, radiation, hunger, radioactive fallouts - you can’t escape those, unless you travel to the most deadly and zombie infested corners of the world in search for food, warmth, car parts and other survival resources. Survival craft is a far cry from only beating your enemies with an axe all day long.
A good old-fashioned revenge! You are stranded alone in the middle of nowhere for a reason. Survive the coming long and dark winter, and maybe you will learn why you are left walking among the dead.