Retro City Rampage DX
Retro City Rampage DX reimagines the open-world crime genre like it's 1989. Jump on civilians for coins, then steal their car and outrun the law! Explore the city and complete missions, or just go on a rampage with your weapons, power-ups and vehicles!
This pop culture send-up includes a full Story Mode of open-world adventure, plus Arcade Challenges for quick pick-up-and-play action. If that's not enough, it also packs an interactive city full of shops, minigames, customisations, collectibles, special guest stars and more.