Red Hands - 2 Player Games
Red Hands – 2-Player Games is based on a cool two player games known as “hot hands”, “slaps” or even in some countries “slap jack”. It belongs to games for girls and boys, but anyone who's competitive can play this reaction game. If you like to play two player games, this is a perfect choice for you!
You can now play fun games for girls and boys without really feeling the pain. So, what are you waiting for!?