Real Boxing 2
Discover a whole new world of combat sports games. As a newbie boxer, challenge experienced opponents and try to win and score a KO! Explore the world of boxing and make your way to the top. You can become the boxing champion, the best warrior of all time! So get ready to punch, and punch hard! Discover what you’re made of, and try to climb to the top.
Real Boxing 2 allows you to customize your fighter! Choose your outfit, get a new tattoo and even change your haircut. Adjust all the aspects of the fighter’s body, from mass and muscle sculpture to nose shape.
Take on the unique type of challenging opponents! Clown? Check. Santa? Yeah, he's there. Golem from the shard of a mountain? You bet. Defeat them all and claim their epic gear!