ROBOTICS;NOTES ELITE
Play as Kaito Yashio, one of the last two members of Central Tanegashima High's Robot Research Club. He kicks back and relaxes as his counterpart, the reckless club leader Akiho Senomiya, strives to complete their giant robot in order to keep the club from being disbanded. But Kaito's days of relaxation end with the discovery of the mysterious Kimijima Report. It contains instructions involving locations all across the island—and warns of a conspiracy targeting the entire world.
Mystery in Tanegashima - Travel the island of Tanegashima and use the PhoneDroid to unlock the secrets sealed away by Ko Kimijima.
The Story You Want to Tell - Branching storylines allow you to pursue the endings you wish to see with each character.
A Dream Worth Fighting For - Only you can help the Robot Club pursue its dream of building a life-size Gunvarrel!