Quick Race
Everything you need to do is very simple – just race and overtake every other car on the track to win the race! Quick Race is a simple racing game where you can compete with AI or on a split screen with your friend.
"Quick Race" is definitely not a simulation game, but the steering is designed to imitate real steering as closely as possible. Remember to be a nice driver to the other cars, otherwise they won't be nice to you and you may end up crashing into a wall or going off the track. So what are you waiting for? Grab the key and put it in your racer's ignition!