Queen's Garden - Sakura Season
It's Sakura Season in Japan and the Queen decided to celebrate! Help Queen Ayame and the loyal minister Haruo decorate this exotic Japanese garden in this unique match-3 game! Play over 119 levels, collect coins and special jewels, purchase plants and decorations to design the most beautiful garden in Japan!