Qbics Paint
Sculpt and paint 3D figurines with your fingertips using the touch screen of your Nintendo Switch.
In Qbics Paint, you will become a sort of Michelangelo, sculpting digitally with your own fingers to free the Qbics hiding within the block! Then, get your artistic mojo flowing by painting your Qbics.
Use the Maker Mode to freely sculpt your own Qbics, or let your imagination run wild editing those you already unlocked.
Finally, combine it with the Image Mode using a wide range of stock images to get you inspired.