Pocket Soccer
Pocket Soccer lets you experience the beauty of football on your console, in high quality, and with great cartoon graphics. The game features a multitude of modes in which you can play against the CPU or your friends - up to 4 players in multiplayer.
If you love football and you want to play a clever, fun, and exciting game where you get to test your skills, check out Pocket Soccer right now. Test out your skills and immerse yourself in one of the best and most impressive soccer game experiences out there!