Build your very own gaming paradise packed with heaps of game machines and more!
Here comes a new challenger: it's the arcade simulation game you've been waiting for!
You can fine-tune and tweak your arcade as much as you want, with everything from racing games to dance games, photo booths and food stands! Even the strength of your crane games' claws and the rate at which coins are won is under your control. Utilize all these features and customize to your heart's content!