Pathfinders: Memories
Pathfinders are eager to know more about human History. They have studied different civilizations of the past.
With the support of the scientist Albert New, they travel through space and time, visiting these ancient people in person.
Their objective is to collect relics from each civilization and create a museum of human memories.
To achieve this, they will have to go through dangerous paths, facing obstacles, entrapments, and enemies.