Pankapu
Jump into a neo-retro adventure with Pankapu: a taste of ‘90s platformers in an oneiric world. Pankapu is a narrative-driven action-platformer that takes place in the dreams of Djaha’rell, a child troubled by a tragic incident. Upgrade your skills, find new competences, and switch your Aegis in real time in order to get rid of Nightmare's invasion.
Told in the manner of a fable read to a child, the game has two levels of reading: the tale of Pankapu, epic and naive, and the one about Djaha’rell's life, in the real-world, dark and tragic.