Odysseus Kosmos and his Robot Quest
Odysseus Kosmos and his Robot Quest is a pixelated point-and-click adventure game in the spirit of 90’s classics.
Our cast: Odysseus "Oddy" Kosmos, the onboard engineer of the spaceship, and his one and only companion, the sarcastic robot Barton Quest.
Oddy’s team embarked on a mysterious expedition seven years ago, leaving Oddy and Quest to maintain the ship.
The trouble is, Oddy is exceptionally lazy and bored of being alone - only treats can hold his attention anymore, leaving Barton to shepherd the glum engineer around as they mind their obligations, lest the ship plummet from orbit.
Prepare to solve countless puzzles, uncover the mysteries of the San Francisco, rescue your crew, and get back home!