OLLLO
'OLLLO' is a new type of puzzle action game in which players advance through a series of screen loops.
With this ability, the top, bottom, left, and right sides of the screen are connected, allowing the player to move freely to and from the edges of the screen.
Combined with a variety of gimmicks, such as gravity reversal and instantaneous movement, the possibilities are even greater.
A total of 76 stages, ranging from simple to complex, are included. Whether or not you can complete the stages depends on your logic and inspiration.