NoEvidence - Scary Horror Quest Survival Story
To accomplish this, you'll need to use your detective skills to search for clues and gather important objects, such as a recorder, tapes, fuses, and a revolver. These objects will give you hints and suggestions about where to go next and how to proceed with your investigation.
You might need to solve puzzles or decipher codes to unlock doors or gain access to key areas.
With its atmospheric environment, challenging quests, and engaging storyline, it's a must-play for fans of detective games and suspenseful thrillers.