Mosaic Chronicles Deluxe
Follow the plot to save a beautiful princess or a handsome mage from a powerful beast!
Match colored pieces of glass to reveal the next page of adventures in one of two stories: A Bit of Horoscoping and The Lucky Knot.
Each picture depicts unique characters and events in the stunning style of stained glass mosaics. You will find the completed ones in one place. This makes it easy to check your progress.