Miners Races
In Miners Races, you need to show that you are the ultimate miner as you try to acquire the highest score and as many diamonds as you can. This is not going to be easy, since you are against the clock and you need to do this as fast as possible. It’s a very engaging and fast, action-packed game where you really have to test yourself and your limits.