Minepull
More than just a puzzle game. Minepull highlights the fun part of puzzle-solving and brain teasers.
Single Player Mode: Do you like solving puzzles while calculating your next move? Minepull gives you the perfect opportunity to taste that experience.
Local Multiplayer Mode: Who does not like to challenge their friends and family on puzzle solving skills? With Local Multiplayer Mode you can challenge your friends and family with 2 different difficulty settings.