Mind Jab
Mind Jab is a both a race to build enough sanity and/or resources to win and a challenge to avoid losing all your sanity.
Do you play a lesser powerful card in order just because it's type matches the synergy star?
Mind Jab features a deck of approx 100 cards, all unlocked, all unique, all original, all equally mad. Cards cost 1 of 3 resource types to play. For roughly half of all the cards, the resource type is randomly chosen every time that card is drawn (the cost never changes).