Mia's Picnic
In this fast paced, manic, grab-as-much-as-you-can game, help Mia adventure across her tropical island on an epic summer picnic trip.
Complete special recipe levels which will test your memory and skill as you race to grab the patterns of fruit for Mia’s delicious concoctions.
Always finding yourself short of time? Collect coins to gain equipment to help you slow down time, collect more fruit or help with mistakes in your chains of fruit.
Dress up for the occasion! Use your coins to dress up Mia with a variety of unsuitable fruit picking costumes from pirate of the high seas to an outer space astronaut.