Mercenaries Rebirth: Call of the Wild Lynx
Talented Illustrator Makimura Shunsuke-san is the appointed character designer! Beautifully drawn characters play more active roles with rich facial expressions that vary from joy, sadness, anger, etc.
The gauge in the upper right corner of the screen builds up anytime the Player attacks and defends during battles. Store up enough power to activate a particular skill called “Rebirth Exceed”! Each character has unique talents, including dealing with godly damage to enemies and reviving fallen allies who cannot fight.
Animations play a more active role now. During battles, smooth animations were made by animating parts of the characters’ pixel art. Both human characters and monsters move a lot more vividly than ever compared to previous titles in the series!