Megaton Rainfall
Megaton Rainfall is a first-person superhero game. A global alien invasion is taking place and you must face it – alone. Chase massive destruction devices at supersonic speeds around an Earth that's as large as the real thing and populated with semi-procedurally generated cities.
Then finish off the alien devices with your lethal energy blasts. Just be careful to avoid human casualties! You are so powerful, you'll leave a trail of collapsed buildings if you miss your targets!