Many Faces
Make the Many Face King pay for waking you from your beauty sleep! Many Faces is a multi-directional shooter inspired by arcade classics, combining single-screen action with randomised stages that will constantly keep you on your toes. Customise your character’s weapon and abilities as you go, further guaranteeing that no two runs will ever be the same.