Fight your way out from Core Station in the depths of the Earth's Crust, back to the surface 30 miles above and bring help for all those trapped below.
Upgrade your ship and weapons as you go. Get new blueprints for upgrades from the boffins at Core Station. You'll need everything they can give you to fight off the Drones who have inundated the tunnels.