M.A.C.E. Tower Defense
M.A.C.E. Tower Defense is a classic tower defense game with unique towers and enemies and an ingame shop system for getting better towers, upgrade existing towers and buy special items (Atom Bomb, Splash Bomb, Air supply).
You can earn coins for the shop with getting boss enemies, saved lives and unlock new maps.
Block walls and electric Fields direct on the path and you can also take control over a tower s direction and target.
This player controlled action is a unique game mode within a defense game for hitting the enemy you want!
Founded after the first alien invasion on earth in the year 2054. M.A.C.E. is the epitome of the new cohesion of all peoples of the earth to fight against the aliens to serve life on earth in a military path.