LilyDeux Black Lily Warning
This is the story of the battle of the girls "Lily" who have mysterious abilities.
You can enjoy a very high level of strategy that is not affected by random numbers.
You can focus only on map exploration, without forcing characters you want to raise to participate in battles and without having to bother with the tedious process of earning experience.
With "Potential Ability," which grants various abilities to characters, and "Enchant," which allows users to freely modify and enhance equipment, users can enjoy the fun of raising their favorite characters to their own liking.
Two game modes are provided: "Tactical" for those who want to enjoy the strategy and "Heroic" for those who want to enjoy the story.
Advanced players who want to take their time to strategize and conquer the map will find the Tactical mode to be a challenging and rewarding experience.