Lair of the Clockwork God
He has one foot stuck in the 90s, and he’s happiest collecting any old junk he can lay his hands on, in hope of combining it all together to solve a satisfying puzzle.
...has aspirations to be the next big indie platforming character. He's got everything he needs: he's hip, sensitive, and his nose is a different colour to the rest of his face.
LAIR OF THE CLOCKWORK GOD sees you switching between Ben and Dan and using their unique abilities together in an effort to stop all the Apocalypses happening simultaneously, by teaching an old computer about feelings.
Solve classic point-and-click puzzles as Ben to create unique upgrade items for Dan, so he can jump higher, run faster and blast everything away with a shiny new gun. Then, run and jump as Dan to unlock new areas and exciting puzzles for Ben!