LOST EPIC
LOST EPIC is a 2D side-scrolling action RPG about a war between gods and humanity.
Each weapon has a unique move called a Divine Skill. Choose your favorite Divine Skills to create your very own playstyle. By activating a Divine Skill at just the right moment, you can knock down an enemy, leaving them wide open for massive damage.
Earn rewards that will help you grow stronger and see stories unfold by completing quests given by a diverse cast of characters. Certain quests will require you to slay powerful, mutated enemies, and defeating them will earn you even greater rewards.