Kairobotica
In a galaxy not so far away, miscreants and monsters are wreaking havoc, and it's up to everyone's favorite mechanical mascot to dole out a heaping helping of bot-kicking justice! And he's bringing an army of his Kairobotic brethren to do it.
In this new spacefaring sim, you command the Kairobot Corps, a state-of-the-art brigade of mass-produced guardians of galactic peace. Heed calls for help to patrol planets and vanquish villains to build your reputation as the most elite interstellar security force this side of the Andromeda!