Jigsaw Advent Calendar
There is more than enough puzzling to do for all of December – and longer – with 200 unique puzzles to complete. Lose yourself in Christmas cheer every day. Unlock each morning 8 new puzzles for 25 days until Christmas. Can’t wait? Don’t worry! In the play-immediately mode all days are unlocked and you can choose the puzzle you want to solve.